Image default
WOMEN ONLY

Αποτοξίνωση τώρα; Η αντιοξειδωτική δίαιτα ΧΩΡΙΣ ΚΡΕΑΣ για αδυνάτισμα από τη διαιτολόγο

Οι γιορτές τελείωσαν και το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι είναι ότι η διατροφή σου … πήγε και αυτή διακοπές!

Δες τα αντιοξειδωτικά τρόφιμα που σου προτείνει η Αναστασία Κόκκαλη, διαιτολόγος- διατροφολόγος, στη δίαιτα χωρίς κρέας που ακολουθεί.

Σε λίγες μέρες θα νιώθεις να χάνεις πόντους, θα δεις το βάρος σου να μειώνεται και η επιδερμίδα σου θα είναι πολύ ενυδατωμένη και λαμπερή!

Συμβουλές για την αντιοξειδωτική δίαιτα του χειμώνα:

  • *Συστήνεται καθημερινή άσκηση 60 λεπτών – περπάτημα ή γιόγκα ή χορός ή τρέξιμο ή spinning (διάλεξε ό,τι σου φτιάχνει την διάθεση!)
  • *Νερό 2.5 λίτρα
  • *Στα φαγητά να προστίθεται μόνο ωμό ελαιόλαδο (2 κουτ σούπας/μέρα)
  • *Απαγορεύεται αυστηρά η ζάχαρη και το αλκοόλ
  • *4 φλιτζάνια πράσινο τσάι και 1 ρόφημα κακάο με κανέλα κάθε μέρα
  • *Απόφυγε το αλάτι και πρόσθεσε πιπέρι, ρίγανη, δυόσμο, κουρκουμά, και καυτερά μπαχαρικά
  • *Απέφυγε εντελώς το κρέας για 21 μέρες

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 6 τροφές που τρως λάθος (και δεν καις λίπος)

Πρωινό: επίλεξε ένα από τα παρακάτω για κάθε ημέρα

1. Στραγγιστό Γιαούρτι 2% με 30γρ. νιφάδες φαγόπυρου και βρώμης, 2 φρέσκα σύκα ή 20 ρώγες σταφύλι, κανέλα, 1 κουτ goji berries
2. 3 πολύσπορες ρυζογκοφρέτες με ανάλατο φυστικοβούτυρο και μέλι, κανέλα
3. 1 ποτήρι αριάνι, 1 κουτ. σούπας σπόροι chia, και 10 ωμά αμύγδαλα (smoothie)

Δεκατιανό:

3-4 φρέσκα δαμάσκηνα ή 1 μπανάνα

The Mamagers Update

5 φορές που ζητάς τη μαμά σου, όσο χρονών κι αν είσαι

Γιατί το παιδί μου βρέχει το κρεβάτι του, ενώ είναι αρκετά μεγάλο;

Μεσημεριανό:

1. Ψάρι ψητό ή βραστό ή φούρνου με σαλάτα 5 λαχανικών – μαρούλι iceberg, καρότο, ντοματίνια, πατζάρι, ρόκα
2. Φακές ή φασόλια ρεβίθια με κινόα ή φαγόπυρο και Σαλάτα με ντοματίνια και κάπαρη
3. Ψητά λαχανικά φούρνου (μανιτάρια , μελιτζάνα, καρότο, πιπεριά, κολοκυθάκι, πατάτα και γλυκοπατάτα) με γιαούρτι 2% ή τυρί Cottage 100γρ

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Μούρα για αδυνάτισμα, αντιγήρανση & πολλά άλλα!

Απογευματινό:

2 αχλάδια ή 2 μήλα και 10 ωμά αμύγδαλα και 4-6 cocoa beans (ωμά)

Βραδινό:

1. Αβοκάντο με ντοματίνια, ρίγανη και πιπέρι
2. 2 βραστά αυγά με σαλάτα σπανάκι και καρότο
3. Γιαούρτι 2% με σταφύλια και ανάλατα φιστίκια

Ευχαριστούμε την Αναστασία Δ. Κόκκαλη, Κλινικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο http://kokkali.blogspot.gr/

Related posts

Πώς να βράσεις το αυγό σου τέλεια κάθε φορά και πόσα μπορείς να τρως την εβδομάδα

celeb

Ζεστή σαλάτα με ρόδι: Ψητή κολοκύθα με μάραθο, φιστίκια και ρόδι

celeb

5 τρόποι να κάνεις τα μαλλιά σου να μακρύνουν πιο γρήγορα

celeb

10 ροφήματα που δίνουν ενέργεια! Προτιμάς αφέψημα, smoothie ή βότανο;

celeb

Αποτοξίνωση από τη ζάχαρη με ΑΥΤΟ το πλάνο των 3 ημέρων

celeb

Τι μπορώ να φάω αν είμαι καλεσμένη τις γιορτές; Τι μας συμβουλεύει η διαιτολόγος Ανδρονίκη Πάντα

celeb

Vegan χριστουγεννιάτικα τρουφάκια χωρίς ζάχαρη, χωρίς αλεύρι, χωρίς βούτυρο

celeb

Σταμάτα να βάφεσαι: Πώς θα είσαι φανταστική ακόμα και χωρίς foundation!

celeb

3 συμβουλές για τη γαλοπούλα της Πρωτοχρονιάς (και η τέλεια συνταγή για γαλοπούλα με πορτοκάλι από τον chef)!

celeb