GOSSIP News Uncategorized

Δολοφονία Τζορτζ Φλόιντ: Facebook και Snapchat ενώνονται κατά του ρατσισμού

-facebook-snapchat-

Η Facebook Inc και η Snap Inc έγιναν οι πιο πρόσφατες εταιρείες των ΗΠΑ που καταδίκασαν τη φυλετική ανισότητα στις Ηνωμένες Πολιτείες καθώς βίαιες διαδηλώσεις ξέσπασαν σε μεγάλες πόλεις για τον θάνατο του Τζορτζ Φλόιντ, ενός άοπλου μαύρου άνδρα ο οποίος πέθανε στη διάρκεια της προσαγωγής του από την αστυνομία στη Μινεάπολις την περασμένη εβδομάδα.
Οι δύο εταιρείες υψηλής τεχνολογίας ένωσαν τις φωνές τους με την Intel Corp, τη Netflix Inc και τη Nike Inc παίρνοντας δημόσια θέση εναντίον του θανάτου του Φλόιντ – εκφράζοντας ανησυχίες για διακρίσεις σε βάρος Αφροαμερικανών.
«Είμαστε αλληλέγγυοι με την κοινότητα των μαύρων – και όλους εκείνους που εργάζονται για να αποδοθεί δικαιοσύνη προς τιμήν των Τζορτζ Φλόιντ, Μπρεόνα Τέιλορ, Αμάουντ Άρμπερι και τόσων άλλων τα ονόματα των οποίων δεν θα ξεχαστούν», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Facebook Μαρκ Ζούκερμπεργκ σε ανάρτησή του στo Facebook αργά το βράδυ της Κυριακής.
Είπε πως το μέσο κοινωνικής δικτύωσης θα δεσμεύσει ποσό ύψους 10 εκατ. δολαρίων για οργανώσεις που εργάζονται για τη φυλετική δικαιοσύνη, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Η σύλληψη του Φλόιντ, 46 ετών, καταγράφηκε σε βίντεο στο κινητό τηλέφωνο ενός περαστικού που έγινε viral και δείχνει έναν αστυνομικό να τον ακινητοποιεί στο έδαφος πιέζοντας παράλληλα το γόνατό του πάνω στον λαιμό του Φλόιντ που ακούγεται να λέει: «Σας παρακαλώ, δεν μπορώ να αναπνεύσω».
Ο θάνατός του προκάλεσε άλλον έναν γύρο οργής σε όλη τη χώρα για τη μεταχείριση των Αφροαμερικανών από τους αστυνομικούς, πολώνοντας πολιτικά και φυλετικά τη χώρα καθώς οι πολιτείες αρχίζουν να χαλαρώνουν τα lockdown που είχαν επιβάλει λόγω της πανδημίας Covid-19.
«Είμαι συντετριμμένος και εξοργισμένος από τη μεταχείριση που επιφυλάσσεται στους μαύρους και τους εγχρώμους στην Αμερική», ανέφερε σε εσωτερικό σημείωμα ο διευθύνων σύμβουλος της Snapchat Έβαν Σπίγκελ.
«Πρέπει να ξεκινήσουμε μια διαδικασία για να διασφαλίσουμε πως η μαύρη κοινότητα της Αμερικής ακούγεται σε όλη τη χώρα».
Την Παρασκευή χρησιμοποίησε το εμβληματικό σύνθημά του για να αυξήσει την ευαισθητοποίηση εναντίον του ρατσισμού.
«Για Μια Φορά, Μην το Κάνετε. Μην υποκρίνεστε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στην Αμερική. Μην γυρνάτε την πλάτη σας στον ρατσισμό», ανέφερε η εταιρεία σε βίντεο με πάνω από έξι εκατομμύρια θεάσεις που μοιράστηκαν διασημότητες και η Adidas AG.

— —

Related posts

Υρώ Μανέ: «Οι επιλογές μου δηλώνουν και τη συνολική στάση ζωής μου»

celeb

Πώς φεύγουν οι κάλοι από τα πόδια;

celeb

Κατερίνα Στικούδη: Τα «καραντινάτα» γενέθλιά της – Έγινε 35 σήμερα και το τραγούδησε

celeb

Η Μάρα Ζαχαρέα μιλά για όλα αυτά που ίσως δεν περιμένεις να ακούσεις…

celeb

Πώς μπορούμε να καταλάβουμε ότι ένα καρπούζι είναι ώριμο

celeb

Το άγχος της Γερονικολού για το παιδί του Τσιμιτσέλη

celeb

MasterChef – Μάρλεν Γρυντάκη: Ο Πάνος Ιωαννίδης είναι το sex symbol των κριτών

celeb

Μαίρη Συνατσάκη: Είχα παραλύσει, κόντεψα να πεθάνω από σπάνιο σύνδρομο

celeb

Κραμπλ με ροδάκινα και φράουλες: Πώς θα φτιάξεις τη γιορτινή συνταγή

celeb