Υπάρχει θέμα με τα marketplaces
Είναι σωστή η έρευνα της ΕΕ. Όταν ένα μεγάλο marketplace πουλάει και το ίδιο όπως συμβαίνει και στην Ελλάδα με το γνωστό μεγαλύτερο marketplace και ταυτόχρονα η ίδια εταιρεία έχει συγκεντρωμένες ΟΛΕΣ τις τιμές του ανταγωνισμού και γνωρίζει επιπλέον (όπως εδώ) ΟΛΕΣ τις κινήσεις των μαγαζιών (ακόμη κι αυτές που γίνονται από άλλες πηγές όπως επιβάλλει ο εδώ παίκτης με το analytics του που εγκαθιστά εκβιαστικά στους servers των μαγαζιών) τότε έχουμε στρέβλωση του ανταγωνισμού και αυτό νομοτελειακά οδηγεί σε καταστάσεις μονοπωλίου που είναι εις βάρος του καταναλωτή. Όπως όλοι γνωρίζουμε το δέλεαρ στην αρχή είναι οι φτηνές τιμές. Μετά όταν ο παίκτης αποκτήσει την αγορά τότε συντρίβει προμηθευτές και ανταγωνιστές και καθορίζει τα κέρδη του ΒΑΣΕΙ της επιθυμίας του και μόνο. Παράδειγμα ο εδώ μεγάλος παίκτης marketplace που ΜΟΝΟΜΕΡΩΣ επιβάλλει τις προμήθειες του στα μαγαζιά (αναπροσαρμόζοντας τες προς τα πάνω κατά το δοκούν) και έχει φτάσει σήμερα να απαιτεί 8-12% προμήθεια φυσικά επιβαρύνοντας ανάλογα τις τιμές λιανικής προς τον καταναλωτή.
Κομισιον, Ευρώπη και γραφειοκρατία. Ένα παρταλι, ένα μόρφωμα ενωσης, ενας μηχανισμός σαπιος για διαλυση.