TECH

Η WIND κοντά στους εργαζόμενους και στους πελάτες της

Η-wind-κοντά-στους-εργαζόμενους-και-στους-πελάτες-της

Σε ένα περιβάλλον που όλοι μας ζούμε για πρώτη φορά, το πιο σημαντικό είναι η αλληλεγγύη και η υπευθυνότητα.  H WIND Ελλάς έχοντας ως προτεραιότητα την ασφάλεια και την υγεία των εργαζομένων της αλλά και την αδιάλειπτη προσφορά υπηρεσιών επικοινωνίας στους συνδρομητές της, έχει προχωρήσει από πολύ νωρίς στη λήψη προληπτικών μέτρων για να αντιμετωπίσει την εξάπλωση του κορωνοϊού. (COVID_19).

Κρατώντας τους Εργαζόμενους της Ασφαλείς

Η εταιρεία ξεκινώντας από τις 3 Μαρτίου είναι δίπλα στους εργαζόμενους της και στις οικογένειές τους για οτιδήποτε χρειαστεί, με συνεχή ενημέρωση και αυστηρά μέτρα πρόληψης όπως: συχνή απολύμανση των χώρων εργασίας, ατομικές μάσκες και αντισηπτικά, 14ήμερη παραμονή εκτός γραφείου ανθρώπων που έχουν ταξιδέψει στο εξωτερικό,  αναστολή όλων των επαγγελματικών ταξιδιών, περιορισμό πολυπληθών συγκεντρώσεων, τηλεργασία κ.ά.

Από τις 3 Μαρτίου το 50% των εργαζομένων της εργαζόταν ήδη εκ περιτροπής από το σπίτι, ενώ προχθές ανακοίνωσε στους ανθρώπους της πως από την Δευτέρα 16/3 και για την επόμενη περίοδο ξεκινά σχεδόν καθολική (άνω του 90%) εξ’ αποστάσεως εργασία (τηλεργασία) με πρωταρχικό στόχο να προστατεύσει προληπτικά τους ίδιους, αλλά και να συμβάλει στην εθνική προσπάθεια για επιβράδυνση της εξάπλωσης του κορωνοϊού COVID_19 στη χώρα μας.

Αξιοποιώντας την τεχνολογία, η WIND έχει διασφαλίσει ότι και με την εξ’ αποστάσεως εργασία θα συνεχίσει να προσφέρει απρόσκοπτα στους πελάτες της τις υψηλού επιπέδου τηλεπικοινωνιακές της υπηρεσίες.

Δίκτυο και Συνδεσιμότητα

Η Εταιρεία αναγνωρίζει ότι οι πελάτες της βασίζονται στο δίκτυό της  για να διασφαλίσουν την επικοινωνία τους με την οικογένεια, τους αγαπημένους αλλά και τους παρόχoυς υπηρεσιών. To Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου της WIND λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα για να παρακολουθεί την αδιάλειπτη λειτουργία του δικτύου, διασφαλίζοντας πως κάθε συνδρομητής θα λαμβάνει τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες επικοινωνίας , ακόμη και σε αναμενόμενες ώρες με μεγαλύτερη κίνηση.

Επιπλέον ένας μεγάλος αριθμός τεχνικών είναι σε θέση να ανταποκριθεί γρήγορα σε οποιαδήποτε τεχνικά  ζητήματα προκύψουν.

Με αποφασιστικότητα, ευελιξία και σχεδιασμό η WIND βρίσκεται δίπλα στους εργαζόμενους, στους συνεργάτες και στους συνδρομητές της για να αντιμετωπίσουν την δύσκολη αυτή περίοδο.  #μένουμεσπίτι  #είμαστεμαζί

Related Articles

Το Twitter διόρισε διάσημο χάκερ ως επικεφαλής κυβερνοασφάλειας!

admin

Το ταξίδι του SpaceX με πλήρη ομάδα αστροναυτών ξεκίνησε – Δείτε βίντεο

admin

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, οι Ημέρες Καριέρας έγιναν Digital από το Kariera.gr

admin

NASA: Ψάχνει απαντήσεις για το «Big Bang» και σημάδια εξωγήινης ζωής – Στέλνει νέο τηλεσκόπιο στο διάστημα

admin

Εξωγήινοι σε «γειτονικό» αστρικό σύστημα – Ποιο στοιχείο «φούντωσε» και πάλι τα σενάρια

admin

TikTok: Νομικά προβλήματα με τα προσωπικά δεδομένα ανηλίκων στην Ιταλία

admin

Διαστημικό Ίντερνετ στην Ελλάδα από τον Eλον Μασκ

admin

Ο χάρτης της Microsoft με τα κρούσματα κορονοϊού στον κόσμο σε real time

admin

Οφέλη €2,6 δισ. μπορεί να αποφέρει το 5G στην Ελλάδα ως το 2025

admin