Image default
WOMEN ONLY

Οι κανόνες για το ΤΕΛΕΙΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ που δεν παχαίνει (οι τροφές, οι έξυπνες σος σαλάτας και τι θα φας έξω)

Συνεργάστηκε η Δέσποινα Μαρσέλου, κλινικός διαιτολόγος µε ειδίκευση στα αυτοάνοσα νοσήµατα, BSc, ΜSc, PgD

Σπάνια δίνεις στο µεσηµεριανό γεύµα την αξία που του αναλογεί, ωστόσο θα έπρεπε να είναι µια νόστιµη, θρεπτική παύση στη µέρα σου – και όχι µόνο επειδή όταν πεινάς γίνεσαι γκρινιάρα.

Πώς θα χάσω γρήγορα λίπος; Κάψε 3 φορές περισσότερο! (το πρόγραμμα!)

Ο εγκέφαλός σου χρειάζεται γλυκόζη (από υγιεινούς υδατάνθρακες) για να παραµένεις παραγωγική και να κατεβάζεις ιδέες και το σώµα σου χρειάζεται πρωτεΐνη για να διατηρήσει τη µυϊκή του µάζα και να προετοιµαστεί για δυνατές προπονήσεις (και να µπορεί να συνέλθει έπειτα από αυτές).

μεσημεριανό που δεν παχαίνει

Οι παρακάτω συµβουλές και συνταγές θα εξασφαλίσουν ότι δε θα ξανακαθίσεις στο γραφείο µασουλώντας κριτσίνια χαζεύοντας το timeline σου στο Facebook αλλά αντίθετα, θα απολαύσεις ένα μεσημεριανό που δεν παχαίνει.

325 με 400 θερμίδες: Αυτός είναι ο στόχος του µεσηµεριανού σου. Μπορείς, όµως, να τις φτάσεις και στις 600 – θα εχεις την υπόλοιπη µέρα για να τις καψεις.

Βήμα πρώτο: Πώς θα φτιάξεις το τέλειο σάντουιτς για γεύµα.

Ξεκίνα µε ψωµί ολικής αλέσεως ή µε αλεύρι ζέας, τα οποία έχουν πολλές φυτικές ίνες. Αν προσθέσεις αλλαντικό, διάλεξε κάτι άπαχο, όπως το στήθος γαλοπούλας. Ή παράλειψε εντελώς το πουλερικό και προτίµησε µία φέτα ψητό κρέας, το οποίο µπορεί να έχει εξίσου χαµηλά λιπαρά.

Κάνε τη δίαιτα με σάντουιτς και χάσε δύο κιλά σε 6 ημέρες τρώγοντας ψωμί!

602c6976e00fadf79bbe5be2ec319aef

«Ακόµη καλύτερα, όταν ετοιµάζεις δείπνο, άφησε στην άκρη λίγο από το κυρίως φαγητό για να το βάλεις στο αυριανό σου σάντουιτς – θα εκπλαγείς από το πόσο καλά ταιριάζουν τα πάντα» επισηµαίνει η Δέσποινα Μαρσέλου, κλινικός διαιτολόγος.

Οι αγαπημένοι της συνδυασμοί περισσευμάτων:

1. Σάντουιτς µε καπνιστό σολοµό και τυρί κρέµα.
2. Γραβιέρα Κρήτης και ψητά λαχανικά σε αραβική πίτα.
3. Wrap µε γαρίδες και σος µαγιονέζας light µε πάπρικα.
4. Ψητή µοσχαρίσια µπριζόλα, σάλτσα πέστο, µουστάρδα, αγγούρι.

Διαχείριση διάθεσης: Κάθε φορά που τρως κάτι, προσπάθησε να συνδυάζεις πρωτεΐνη, υδατάνθρακες, φυτικές ίνες και λιπαρά, για να κρατάς σταθερό το σάκχαρο του αίµατός σου.

Για ακόμα περισσότερες ιδέες για τέλειο μεσημεριανό, συνέχισε στη gallery:

Related posts

Σπιτικές συνταγές για μάσκα σώματος με σοκολάτα ή μέλι

celeb

Τα μυστικά του μακιγιάζ για φωτογράφηση (έτσι φαίνονται πάντα ωραίες οι celebrities στις φωτογραφίες!)

celeb

5 λάθη που κάνεις στον καθαρισμό προσώπου και οι ειδικοί φωνάζουν

celeb

Πώς μπορείς να φορέσεις ένα λευκό πουκάμισο;

celeb

Η καθημερινή διατροφή της Ηλιάνας Παπαγεωργίου (συμβουλές και γεύματα)

celeb

Βήμα βήμα: H τέλεια πλεξούδα και πώς με μία κίνηση γίνεται βραδινό χτένισμα

celeb

Τι θα ήθελαν να ξέρεις οι πλαστικοί χειρουργοί

celeb

Αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας με διατροφή, άσκηση, περιποίηση, θεραπείες (ρωτήσαμε τους ειδικούς)

celeb

Σπιτική συνταγή για σύσφιγξη στήθους: Μάθε τι να αναμείξεις ανάλογα με το μέγεθός του

celeb