Image default
WOMEN ONLY

Πρέπει να τρως πρωινό; Αν δεν πεινάς το πρωί, είναι «υποχρεωτικό» ή δεν πειράζει να το παραλείψεις;

Πρέπει να τρως πρωινό

Τα μέχρι τώρα συμπεράσματα για την αξία του πρωινού γεύματος για την υγεία και το βάρος
μας βασίζονταν στην παρατήρηση, παραδέχονται πλέον οι ειδικοί. Στηρίχτηκε, δηλαδή, μια ολόκληρη θεωρία σε ένα μύθο; Όχι ακριβώς. Γιατί, σύμφωνα με τους ίδιους ειδικούς, από το Πανεπιστήμιο Monash στη Μελβούρνη, οι άνθρωποι που έχουν υιοθετήσει τη συνήθεια του πρωινού έχουν γενικότερα καλύτερες διατροφικές συνήθειες και πιο υγιεινό τρόπο ζωής σε σχέση με όσους δεν τρώνε τίποτε το πρωί. Κι εδώ μπαίνει το ερώτημα:

Μήπως το υγιεινό βάρος και η καλύτερη κατάσταση υγείας των ατόμων αυτών δεν οφείλεται αποκλειστικά στο πρωινό γεύμα, αλλά στο γενικότερο τρόπο ζωής τους; Από την άλλη πλευρά, η κατανάλωση γεύματος κάποια στιγμή το πρωί πριν από το μεσημεριανό γεύμα, ανεξάρτητα από το πόσο νωρίς αυτό θα καταναλωθεί, οδηγεί σε καλύτερη ρύθμιση του σακχάρου του αίματος κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ειδικά μάλιστα σε ανθρώπους που τρώνε συστηματικά πρωινό, φαίνεται ότι ακόμα και η σπάνια παράλειψή του διαταράσσει την ισορροπία αυτή.

Διάβασε επίσης: Τι πρέπει να περιέχει το πρωινό γεύμα; Αυτά είναι τα συστατικά που πρέπει να έχει

Κι αν δεν πεινάς το πρωί;

Τα σήματα κορεσμού και πείνας που στέλνει το σώμα μας είναι εξαιρετικά σημαντικά. Πριν αποφασίσεις αν θα φας ή δε θα φας το πρωινό σου, σκέψου για ποιο λόγο δεν πεινάς το πρωί. Μετά από τόσες ώρες αφαγίας δε θα ήταν λογικό το σώμα σου να διαμαρτύρεται; Μήπως, λοιπόν, τρως παραπάνω απ’ όσο θα χρειαζόταν το σώμα σου το βράδυ; Ή, σκέψου το κι αυτό, μήπως οι διατροφικές σου συνήθειες είναι τόσο λανθασμένες, που έχεις «αναγκάσει» το μεταβολισμό σου να επιβραδυνθεί;

Τι μπορείς να κάνεις

Προσπάθησε να τρως λιγότερο το βράδυ και πιο νωρίς, τουλάχιστον 2 ώρες πριν ξαπλώσεις για ύπνο. Τέλος, ακόμα και αν δεν τρως συστηματικά πρωινό γεύμα, ανταποκρίσου με ένα μικρό και υγιεινό σνακ στα πρώτα καλέσματα της πρωινής σου πείνας, πριν ακόμα η πείνα σου γίνει ανυπόφορη και αρχίσεις να κάνεις «κακές» διατροφικές επιλογές.

Διάβασε επίσης: 4 υπέροχες ιδέες για εναλλακτικό πρωινό και θα αφήσεις στην άκρη το τοστ

Related posts

Οι τροφές που ανεβάζουν τη διάθεση και εκείνες που θα τη χαλάσουν

celeb

Το ΚΑΛΥΤΕΡΟ καλλυντικό το έχεις ήδη στο ψυγείο σου

celeb

Μαύρη κορινθιακή σταφίδα: Δες τα οφέλη της και γιατί πρέπει να την τρώμε

celeb

Το superfood των μαλλιών σου

celeb

Ποια γυαλιά ηλίου μού ταιριάζουν; Όσα πρέπει να ξέρεις για να διαλέξεις τα ιδανικά για το πρόσωπό σου!

celeb

Πώς να κάνω τα νύχια μου πιο σκληρά

celeb

Προϊόντα για φρύδια: Τι να επιλέξεις για να τονίσεις το σχήμα τους;

celeb

Τα συστατικά και οι τροφές που επηρεάζουν την ποιότητα του ύπνου σου άμεσα

celeb

Το Instagram μίλησε: Αυτό είναι το καλύτερο concealer για το 2018!

celeb