Image default
WOMEN ONLY

Πρέπει να τρως πρωινό; Αν δεν πεινάς το πρωί, είναι «υποχρεωτικό» ή δεν πειράζει να το παραλείψεις;

Πρέπει να τρως πρωινό

Τα μέχρι τώρα συμπεράσματα για την αξία του πρωινού γεύματος για την υγεία και το βάρος
μας βασίζονταν στην παρατήρηση, παραδέχονται πλέον οι ειδικοί. Στηρίχτηκε, δηλαδή, μια ολόκληρη θεωρία σε ένα μύθο; Όχι ακριβώς. Γιατί, σύμφωνα με τους ίδιους ειδικούς, από το Πανεπιστήμιο Monash στη Μελβούρνη, οι άνθρωποι που έχουν υιοθετήσει τη συνήθεια του πρωινού έχουν γενικότερα καλύτερες διατροφικές συνήθειες και πιο υγιεινό τρόπο ζωής σε σχέση με όσους δεν τρώνε τίποτε το πρωί. Κι εδώ μπαίνει το ερώτημα:

Μήπως το υγιεινό βάρος και η καλύτερη κατάσταση υγείας των ατόμων αυτών δεν οφείλεται αποκλειστικά στο πρωινό γεύμα, αλλά στο γενικότερο τρόπο ζωής τους; Από την άλλη πλευρά, η κατανάλωση γεύματος κάποια στιγμή το πρωί πριν από το μεσημεριανό γεύμα, ανεξάρτητα από το πόσο νωρίς αυτό θα καταναλωθεί, οδηγεί σε καλύτερη ρύθμιση του σακχάρου του αίματος κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ειδικά μάλιστα σε ανθρώπους που τρώνε συστηματικά πρωινό, φαίνεται ότι ακόμα και η σπάνια παράλειψή του διαταράσσει την ισορροπία αυτή.

Διάβασε επίσης: Τι πρέπει να περιέχει το πρωινό γεύμα; Αυτά είναι τα συστατικά που πρέπει να έχει

Κι αν δεν πεινάς το πρωί;

Τα σήματα κορεσμού και πείνας που στέλνει το σώμα μας είναι εξαιρετικά σημαντικά. Πριν αποφασίσεις αν θα φας ή δε θα φας το πρωινό σου, σκέψου για ποιο λόγο δεν πεινάς το πρωί. Μετά από τόσες ώρες αφαγίας δε θα ήταν λογικό το σώμα σου να διαμαρτύρεται; Μήπως, λοιπόν, τρως παραπάνω απ’ όσο θα χρειαζόταν το σώμα σου το βράδυ; Ή, σκέψου το κι αυτό, μήπως οι διατροφικές σου συνήθειες είναι τόσο λανθασμένες, που έχεις «αναγκάσει» το μεταβολισμό σου να επιβραδυνθεί;

Τι μπορείς να κάνεις

Προσπάθησε να τρως λιγότερο το βράδυ και πιο νωρίς, τουλάχιστον 2 ώρες πριν ξαπλώσεις για ύπνο. Τέλος, ακόμα και αν δεν τρως συστηματικά πρωινό γεύμα, ανταποκρίσου με ένα μικρό και υγιεινό σνακ στα πρώτα καλέσματα της πρωινής σου πείνας, πριν ακόμα η πείνα σου γίνει ανυπόφορη και αρχίσεις να κάνεις «κακές» διατροφικές επιλογές.

Διάβασε επίσης: 4 υπέροχες ιδέες για εναλλακτικό πρωινό και θα αφήσεις στην άκρη το τοστ

Related posts

Μπρόνζερ τον χειμώνα: Τα λάθη που κάνεις και η σωστή χρήση

celeb

Πώς να θέσεις στόχους στη διατροφή σου; Να πώς θα το κάνεις με τις συμβουλές της διαιτολόγου

celeb

Πούδρα για το πρόσωπο: Είσαι σίγουρη ότι ξέρεις πού και πώς να την εφαρμόσεις;

celeb

Το μυστικό μακιγιάζ των Γαλλίδων που θα διαβάσεις για πρώτη φορά

celeb

Πότε είναι μια σαλάτα υγιεινή; Ποιες είναι οι «κακές» και οι «καλές» σαλάτες;

celeb

Αυτά τα 5 καλλυντικά ΔΕΝ πρέπει να τα μοιράζεσαι

celeb

Πρέπει να χάσεις κιλά; Ακολούθησε τους 5 «χρυσούς» κανόνες σε κάθε σου γεύμα

celeb

Κατερίνα Παπουτσάκη: «Απλά ζω τη στιγμή, κάτι το οποίο είναι πολύ σημαντικότερο από τα social media»

celeb

6 περίεργα μυστικά ομορφιάς που δε φανταζόσουν

celeb