Uncategorized

Πώς θα χάσω κιλά τώρα; Κάνε reset μετά τις γιορτές σε 4 βήματα

τι δίαιτα να κάνω

Από την Ιωάννα Μανδηλάρη, Ολιστική Διαιτολόγο-Διατροφολόγο και blogger threpsisnutrition.com

Ο Δεκέμβρης ήταν η αφορμή για να φάμε λίγο παραπάνω! Και επειδή από τις γιορτές οφείλουμε να κρατήσουμε μόνο τα καλά,  έχουμε 4 βήματα για να διώξουμε ο,τι δεν χρειάζεται να μας ακολουθήσει αυτή τη χρονιά (βλέπε κιλά, τοξίνες, τύψεις κλπ).

Ποια είναι η καλύτερη δίαιτα; 4 στρατηγικές για να έχει αποτέλεσμα κάθε δίαιτα

Αδυνάτισμα μετά τις γιορτές: Reset με αυτά τα 4 βήματα: 

#1. Αποτοξινώσου

Τόσο οι επιβλαβείς ουσίες που καταναλώθηκαν, όσο και η έλλειψη βιταμινών και ενζύμων καθιστούν  δύσκολη την φυσική διαδικασία της αποτοξίνωσης, κάνοντας μας να νιώθουμε ατονία και υποσκάπτοντας την υγεία μας μακροπρόθεσμα. Προσπάθησε να περιορίσεις τα ζωικά προϊόντα, το αλκοόλ και τα επεξεργασμένα τρόφιμα – τα φαγητά που έμειναν από το τραπέζι είναι σοφό να φύγουν μαζί με τους καλεσμένους.

Στη θέση τους κατανάλωσε φρούτα και λαχανικά, όσο τον δυνατόν ωμά και εποχιακά. Πριν το πρωινό μπορείς να πιεις ζεστό νερό με λεμόνι και να αντικαταστήσεις τον απογευματινό σου καφέ με ένα αφέψημα, όπως  πράσινο τσάι, δίκταμο ή κάποιο ρόφημα με κουρκουμά ή πιπερόριζα.

#2.Διώξε τα περιττά υγρά

Ανέβηκες στη ζυγαριά και σοκαρίστηκες. Πρώτον μην ανησυχείς γιατί δεν συνέβη μόνο σε εσένα. Δεύτερον, το πιθανότερο είναι να οφείλεται, ως επί το πλείστον, στην κατακράτηση υγρών, εξαιτίας της μεγάλης κατανάλωσης αλατιού και ζάχαρης. Οπότε μειώνουμε ζάχαρη, αλάτι και συσκευασμένα τρόφιμα. Παράλληλα, αυξάνουμε την κατανάλωση νερού και πράσινου τσαγιού- ναι το ξαναλέμε!

#3.Αναπλήρωσε τα θρεπτικά συστατικά

Το θέμα δεν είναι μόνο το τι έφαγες, αλλά και το τι ΔΕΝ έφαγες. Τα φαγητά που επιλέγουμε συνήθως στις διακοπές, είναι φτωχά σε θρεπτική αξία. Επιπλέον καθώς συνδυάζουμε πολλές τροφές μαζί και τις συνοδεύουμε με καφεΐνη ή αλκοόλ, η απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών μπορεί να μην είναι πλήρης. Προσπάθησε να βάλεις στη διατροφή σου τρόφιμα πλούσια σε καλά λιπαρά, σίδηρο, προβιοτικά και φυτικές ίνες.

#4.Πες όχι στις τύψεις

Σκέφτεσαι ότι μπροστά στο φαγητό των τελευταίων ημερών, ένα ακόμη γλυκάκι ωχριά. Και την άλλη μέρα νιώθεις ότι πρέπει να περάσεις τον επόμενο μήνα με σαλάτες. Κακό σκεπτικό και από τις δύο μεριές, που δημιουργεί  έναν φαύλο κύκλο. Όχι δεν θα νιώθεις καμία ενοχή. Ήταν γιορτές και έφαγες, και αν χρειαστεί θα ξαναφάς! Επικεντρώσου στο τώρα και φάε όσο και όταν το έχεις ανάγκη. Τόσο απλά!

Related posts

Ο πατέρας της Meghan σε ένα νέο ντοκιμαντέρ-φωτιά: Αδημοσίευτες φωτογραφίες και αποκαλύψεις με το… τσουβάλι

celeb

Άγριες Μέλισσες: Απόψε επιστρέφουν με νέο επεισόδιο! Ο εμφύλιος στο Διαφάνι και η επίθεση του Δούκα

celeb

Ξεσπά ο Βαλάντης κατά της επιτροπής του J2US – «Δεν δέχομαι ο Τρύφωνας να έχει ίδια βαθμολογία με τη Νικολέττα»

celeb

Θεοφανία Παπαθωμά

celeb

Ξηρή επιδερμίδα; 5 λάθη που κάνεις στο καθημερινό ντους

celeb

Κιάρα Μαρκέζη: H ατάκα της για το My Style Rocks σίγουρα θα συζητηθεί!

celeb

6 ψυχολογικοί λόγοι για τους οποίους κάποιος μπορεί να φαίνεται πιο ελκυστικός από κάποιον άλλον

celeb

Happy 50th Birthday, Naomi Campbell: See Ageless Pics Of The Model From Her Early Runway Days To Now

celeb

Πώς να βάζω την κρέμα ματιών; Αυτός είναι ο τρόπος για να έχει όντως αποτέλεσμα

celeb