Image default
WOMEN ONLY

Πώς να καταπολεμήσεις το συναισθηματικό φαγητό πριν ακόμα κάνει την εμφάνισή του;

Πώς να καταπολεμήσεις το συναισθηματικό φαγητό

Ακόμα και αν εκείνη η σακούλα με πατατάκια στο ντουλάπι της κουζίνας σου σε “παρακαλάει” να την καταβροχθίσεις, το φαγητό που βρίσκεται μπροστά σου μπορεί να μην είναι η πραγματική αιτία για την οποία οδηγείσαι στην υπερφαγία.

Η τάση σου αυτή να τρως περισσότερο μπορεί να έχει σχέση με τη διάθεσή σου. Σε μία νέα έρευνα που δημοσιεύθηκε στο International Journal of Behavioral Medicine, το 40% των 1.447 φοιτητριών πανεπιστημίου που ερωτήθηκε παραδέχτηκε ότι έφαγε μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού από την κανονική τον προηγούμενο μήνα, ενώ όταν το έκανε ένιωθε εντελώς εκτός ελέγχου.

Διάβασε επίσης: 7 μυστικά για να μην τρως διαρκώς χωρίς καν να πεινάς

Με άλλα λόγια, αυτή η έρευνα επιβεβαιώνει αυτό που γνωρίζουμε ήδη όλοι μας: Η υπερφαγία είναι συχνά μία προσπάθεια να καλύψουμε περισσότερο ψυχολογικές παρά σωματικές ανάγκες μας. Και οι επιστήμονες αναφέρουν ότι δε χρειάζεται να έχεις απαραίτητα μία κάποιου είδους διατροφική διαταραχή που σε κάνει να τρως παραπάνω όταν δε νιώθεις συναισθηματικά καλά, αλλά ότι αυτό μπορεί να συμβεί στον καθένα μας.

Άρα, πώς να καταπολεμήσεις το συναισθηματικό φαγητό πριν καλά καλά αρχίσει;

1. Μείνε μακριά από τον καφέ

Τα ποτά που περιέχουν καφεΐνη μπορούν να κάνουν χειρότερο το άγχος σου. Προτίμησε μία κούπα πράσινο τσάι που περιέχει θεανίνη, ένα αμινοξύ που σου προκαλεί χαλάρωση.

2. Δώσε σημασία στα θετικά σου

Το να είσαι ευγνώμων για αυτά που σου χάρισε απλόχερα ο Θεός μπορεί να σε κάνει να ηρεμήσεις. Σύμφωνα με έρευνα, οι άνθρωποι που ένιωθαν ευγνώμονες για αυτά που είχαν πριν πέσουν για ύπνο, αισθάνονταν λιγότερο αγχωμένοι την επόμενη μέρα.

3. Βγάλε έξω τα «σκουπίδια»

Το να γράφεις σε ένα χαρτί όλες τις αρνητικές σκέψεις σου και να τις πετάς στον κάδο των σκουπιδιών μπορεί να δημιουργήσει μία μικρή μεταβολή στην κακή σου διάθεση, όπως αναφέρει πρόσφατη έρευνα.

Διάβασε επίσης: «Τρώω συνέχεια σνακ και το βράδυ είμαι τόσο κουρασμένη που παραγγέλνω απ’εξω ή απλά τρώω πατατάκια»

Related posts

Gen Z: Αυτά είναι τα trends που λατρεύει η γενιά των social media

celeb

Τα καλύτερα μέιπ απ για το 2019 (ανάλογα με κάλυψη, τύπο επιδερμίδας, τιμή)

celeb

«Γιατί πεινάω συνέχεια;» Οι 11 αιτίες που δεν μπορείς να σταματήσεις να τρως

celeb

Πώς να βάλω μόνη μου ψεύτικες βλεφαρίδες; 3 κόλπα για άψογο αποτέλεσμα

celeb

Γάλα αμυγδάλου: Πώς να φτιάξεις μόνη σου το vegan γάλα

celeb

Μακραίνεις τις αφέλειες σου; 10 χτενίσματα ιδανικά για την περίπτωσή σου!

celeb

Συνταγή για μπάρες με σύκα και καρύδια ΧΩΡΙΣ ψήσιμο

celeb

Διατροφή για καπνιστές: Ένα ενδεικτικό μενού για δυνατούς καπνιστές ή αν έχεις κόψει το κάπνισμα

celeb

12 τροφές που προλαμβάνουν την τριχόπτωση και δυναμώνουν τα μαλλιά

celeb