Image default
WOMEN ONLY

Τα 5 φρούτα που μπορείς να προσθέσεις άφοβα στη διατροφή σου

Τα 5 φρούτα που μπορείς να προσθέσεις άφοβα στη διατροφή σου

Επιλέγοντας μια χούφτα μούρα όταν είσαι πεινασμένη ή προσθέτοντας μια ψιλοκομμένη μπανάνα στο πρωινό σου, δεν είναι απλά ένας εύκολος τρόπος για να συμπληρώσεις κάτι στη διατροφή σου. Τα φρούτα είναι επίσης ένα έξυπνο σνακ που μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους.

Όχι μόνο τα αγαπημένα μας φρούτα είναι γεμάτα με τις βιταμίνες και τα ανόργανα συστατικά που χρειάζονται για ένα υγιές σώμα, πολλά είναι επίσης πλούσια σε φυτικές ίνες (που βοηθούν στη διατήρηση της υγιούς πέψης) και χαμηλά σε λιπαρά και θερμίδες. Ένα πολύ πιο έξυπνο σνακ για να έχεις στην τσάντα σου από τις μπάρες δημητριακών που περιέχουν ζάχαρη!

Δες παρακάτω 5 φρούτα που μπορείς την επόμενη φορά να επιλέξεις να φας όταν η κοιλιά σου διαμαρτύρεται από την πείνα και παράλληλα να συμβαδίσεις με τη δίαιτα σου.

Μήλα

Τίποτα δεν φωνάζει «φθινόπωρο» αρκετά σαν τα μήλα. Τα φρούτα του φθινοπώρου είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά – ειδικά σε βιταμίνη C, η οποία βοηθά στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος και μπορεί ακόμη και να μειώσει τον κίνδυνο καρκίνου. Επιπλέον, τα μήλα περιέχουν μεγάλη ποσότητα πηκτίνης, η οποία βοηθά στη διατροφή των βακτηρίων του εντέρου και μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της χοληστερόλης.

Διάβασε επίσης: Τα 6 φρούτα που ταιριάζουν ιδανικά με τη σαγκρία

Αχλάδια

Τα αχλάδια αποτελούν ένα θρεπτικό, χορταστικό και φθηνό σνακ. Αυτός ο νόστιμος καρπός περιέχει σχεδόν το ένα τέταρτο της ημερήσιας πρόσληψης των ινών που χρειάζεσαι και είναι επίσης γεμάτος με βιταμίνη C.

Μπανάνες

Οι μπανάνες έχουν ένα κακό, επειδή είναι πιο πλούσιες σε ζάχαρη και θερμίδες από ότι άλλα φρούτα. Αλλά, είναι επίσης μια σοφή επιλογή όταν προσπαθείς να χάσεις βάρος αφού περιέχουν τρία φυσικά σάκχαρα, σακχαρόζη, φρουκτόζη και γλυκόζη, σε συνδυασμό με φυτικές ίνες. Σίγουρα οι μπανάνες μπορούν να σταματήσουν την λιγούρα σου μέχρι το δείπνο.

Μούρα

Οι φράουλες, τα σμέουρα και τα βατόμουρα έχουν κερδίσει τη φήμη των «super foods» επειδή είναι χαμηλά σε θερμίδες, πλούσια σε βιταμίνες και μέταλλα, μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της χοληστερόλης και στη μείωση των φλεγμονών. Επιπλέον, αρκεί μόνο μια χούφτα για να αποκομίσεις τα οφέλη τους.

Όταν είναι εκτός εποχής, μπορείς να βρεις κατεψυγμένα mixed μούρα για να προσθέσεις στο πρωινό σου smoothie.

Αυτό το είδες; Τα φρούτα που βοηθούν στην απώλεια βάρους

Πορτοκάλια

Μην παραβλέπεις το ταπεινό πορτοκαλάκι αν θες να κρατήσεις την πείνα σου μακριά. Τα θρεπτικά συστατικά του που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, θα σε χορτάσουν γρήγορα.

Κόψε ολόκληρο το πορτοκάλι και φάε τις φέτες, αντί να πιεις ένα ποτήρι χυμό πορτοκαλιού. Με αυτό τον τρόπο θα μείνεις για περισσότερη ώρα χορτάτη.

Related posts

Συμβουλές για να φροντίσεις τις μπούκλες σου (έτσι θα έχεις όγκο και λάμψη στα μαλλιά)

celeb

3 σούπερ χρήσεις για τα μανιτάρια (θα φτιάξεις και vegan μπέικον!)

celeb

Συνταγή για νηστίσιμη μηλόπιτα με χαλβά

celeb

Τέλος η περιττή λιπαρότητα: Η κίνηση που θα σου χαρίζει ματ όψη για ώρες!

celeb

Μάσκα μαλλιών με μαγιονέζα, πορτοκάλι ή αιθέρια έλαια

celeb

7 κακές συνήθειες που πρέπει να σταματήσεις για να αποφύγεις τη γήρανση

celeb

6 τροφές που τρως λάθος και δεν παίρνεις τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά

celeb

4 μυστικά για την καλοκαιρινή περιποίηση του προσώπου σου

celeb

3 συμβουλές για τη γαλοπούλα της Πρωτοχρονιάς (και η τέλεια συνταγή για γαλοπούλα με πορτοκάλι από τον chef)!

celeb