Uncategorized

Τι μπορώ να φάω αν είμαι καλεσμένη τις γιορτές; Τι μας συμβουλεύει η διαιτολόγος Ανδρονίκη Πάντα

Ευχαριστούμε την Ανδρονίκη Πάντα, διαιτολόγο- διατροφολόγο.

Καταρχάς, είναι ημέρες χαράς δεν πρέπει να είμαστε κουμπωμένες και να μην καταναλώνουμε τίποτα με το άγχος των θερμίδων. Δεύτερον, μαθαίνουμε να διαχειριζόμαστε την υπερφαγία σε ένα πλούσιο τραπέζι.

«Πίστεψε με δεν είσαι η μόνη που θα συμβεί», τονίζει η ειδικός.

Τι θα κάνω για να αποφύγω να φάω πολύ;

Επειδή οι ημέρες είναι γιορτινές και πολλοί μπορεί να έχουν άδεια από την δουλειά άρα και από την ρουτίνα τους, καλό θα είναι να κρατήσουμε μερικά πράγματα από αυτά που έχουμε την καθημερινότητα μας, όσον αφορά τη διατροφή μας.

Δεν ξεχνάμε το πρωινό γεύμα:

Μπορεί να βγήκες το βράδυ και να ξύπνησες με στιφή γεύση από το αλκοόλ,  όμως το πρωινό γεύμα και αρκετό νερό θα σε βοηθήσουν γρήγορα να επανέλθεις.

Μην ξεχνάς τα φρούτα σου:

Φράση βγαλμένη από τα στόματα των μαμάδων μας, που είχαν δίκιο τελικά. Ναι τα φρούτα θα σου δώσουν τις απαραίτητες βιταμίνες και τα ιχνοστοιχεία, αλλά θα σου προσφέρουν και κορεσμό, οπότε έτσι δεν θα έχεις διάθεση να καταναλώσεις μεγάλες ποσότητες φαγητού και ιδιαίτερα γλυκών.

Και αν το ερώτημα σου είναι: τι θα φάω αφού είμαι καλεσμένη;

Εννοείται, ότι θα φας και εννοείται ότι θα δοκιμάσεις αυτά που ορίζει η όρεξη σου από ένα πλούσιο γιορτινό τραπέζι. Θα ακολουθήσεις όμως και τις εντολές του σώματος σου:

Δεν χρειάζεται να τα δοκιμάσεις όλα. Τσέκαρε τι θα σου άρεσε περισσότερο να φας. Συνήθως στα γιορτινά τραπέζια έχουμε αρκετό χρόνο και για να σκεφτούμε τι θα απολαύσουμε και για να το απολαύσουμε. Ξεκίνα με την σαλάτα όπως στην καθημερινότητα σου. Επίλεξε από το τραπέζι ή τον μπουφέ μια απλή σαλάτα, όχι με πολλές σος και πάρα πολλά υλικά που ανεβάζουν τις θερμίδες και έπειτα διάλεξε το μεζεδάκι σου από το πρώτο πιάτο. Μπορείς να επιλέξεις παραπάνω από ένα, αρκεί να μην φας μια ολόκληρη μερίδα από το καθένα.

Πώς μπορείς να αδυνατίσεις τρώγοντας; Οι βασικοί κανόνες από την ειδικό

Και έρχεται η ώρα για το κυρίως πιάτο. Αν στο τραπέζι υπάρχει γαλοπούλα, είσαι τυχερή, καθώς πρόκειται για πολύ ωραίο κρέας, πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και χαμηλό σε θερμίδες. Βέβαια και το παραδοσιακό ελληνικό γουρουνόπουλο εφόσον το καταναλώσεις με σωστό τρόπο, δεν θα σου δημιουργήσει πρόβλημα.

Όσον αφορά το γλυκό, επίλεξε ένα γλυκό. Για παράδειγμα, αν αγαπημένο σου γλυκό είναι ο κουραμπιές, κατανάλωσε έναν κι απόλαυσε τον. Αν τώρα υπάρχει και άλλο γλυκό στο τραπέζι, πέρα από τα κλασικά μελομακάρονα και κουραμπιέδες και πάλι λειτούργησε με τον ίδιο τρόπο και κατανάλωσε αυτό που θέλεις.

Ένας επιπλέον παράγοντας που μας επιβαρύνει αυτές τις ημέρες είναι το αλκοόλ. Προτιμάμε ελαφριά ποτά όπως κρασί ή μπίρα αλλά ακόμα και αν επιλέξουμε ένα άλλο αλκοολούχο ποτό, προτιμούμε να το πιούμε σκέτο χωρίς προσθήκη αναψυκτικών και χυμών. Προσέχουμε πάντα την ποσότητα. Ένα ποτήρι είναι αρκετό ενώ καταναλώνουμε και την απαραίτητη ποσότητα νερού, ώστε να μην αφυδατωθούμε.

Με λίγη προσοχή μπορείς να απολαύσεις την πιο όμορφή γιορτή του χρόνου χωρίς ενοχές!

Related posts

Φτιάξε vegan πίτσα με πίτα socca από ρεβύθια (σούπερ νόστιμη, με λίγες θερμίδες γεμάτη πρωτεΐνη)

celeb

Ο Τριαντάφυλλος δεν ξέρει αν ο Σάκης Τανιμανίδης και η Χριστίνα Μπόμπα πέρασαν κορωνοϊό

celeb

Σοκολατόπιτα και 7 ακόμη γλυκά που αξίζει να σας οδηγήσουν στο πιο ιδιαίτερο γλυκοπωλείο στην Ελλάδα!

celeb

Πώς αντιμετωπίζει το κάθε ζώδιο το άγχος που προκαλεί ο κορονοϊός (μέρος Α)

celeb

Μαντώ Γαστεράτου στο gossip-tv: Αποκάλυψε τι της είπε η Ελένη μετά το φινάλε

celeb

Τα κοινά των ανθρώπων που όλοι θέλουν να κάνουν παρέα

celeb

Πράγματα που ποτέ δεν σκεφτόμαστε ότι πρέπει να καθαρίζουμε στην κουζίνα

celeb

Janet Jackson Fans Flip After ‘Jeopardy’ Contestant Confuses Her With Ariana Grande: ‘What A Fail’

celeb

Παπούτσια καλοκαίρι 2019: Αυτά είναι τα μοναδικά ζευγάρια που χρειάζεσαι φέτος

celeb