Image default
WOMEN ONLY

4 αποτελεσματικές συμβουλές για επίπεδη κοιλιά

κοιλιά εγκυμοσύνη αδυνάτισμα γονιμότητα υγεία μαμά

Συνεργάστηκε ο Χάρης Μανουσάκης, καθηγητής φυσικής αγωγής (University of Nortumbria at Newcastle), personal trainer.

Από διατροφή μέχρι άσκηση, παρακάτω θα μάθεις όλα αυτά που συστήνει ο ειδικός για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά.

1. Φάε «καλούς» υδατάνθρακες

Οι υδατάνθρακες μπορεί να σου χαρίσουν επίπεδη κοιλιά, αρκεί να είναι ολικής αλέσεως. Μπορείς, λοιπόν, ελεύθερα να καταναλώσεις 5 μερίδες την ημέρα (μία μερίδα ισοδυναμεί με μία φέτα ψωμί ολικής αλέσεως ή 1/2 φλιτζάνι μαγειρεμένο καστανό ρύζι).

«Όσοι έκαναν δίαιτα και έτρωγαν προϊόντα ολικής αλέσεως έχασαν περισσότερο λίπος από την κοιλιά από αυτούς που απλώς μείωσαν τις θερμίδες και έτρωγαν επεξεργασμένους υδατάνθρακες» τονίζεται σε μελέτη στην επιθεώρηση American Journal of Clinical Nutrition.

Διάβασε επίσης: 3 σνακ που θα σε βοηθήσουν να μειώσεις το λίπος στην κοιλιά

2. Πιες σωστά

Αν δεν πίνεις αρκετό νερό, τα απόβλητα κινούνται πιο αργά στο έντερο – ειδικά αν καταναλώνεις πολλές φυτικές ίνες. Και η επακόλουθη δυσκοιλιότητα μπορεί να κάνει την κοιλιά να δείχνει πιο μεγάλη. Για να βοηθήσεις την κινητικότητα του εντέρου, πίνε τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό την ημέρα.

The Mamagers Update

Η ευελιξία αποτελεί πολύ σημαντικό συστατικό μιας καλής σχέσης

10 πράγματα που μου λείπουν από την εποχή που τα παιδιά μου ήταν μικρά

3. Γύμνασε το δέρμα σου

Οι μύες δεν είναι το μόνο πράγμα που πρέπει να γυμνάσεις. Χρησιμοποίησε μια λοσιόν με καφεΐνη (βρίσκεται σε πολλά προϊόντα κατά της κυτταρίτιδας) για να γίνει πιο σφιχτό και απαλό το δέρμα στην κοιλιά. Με το καθημερινό μασάζ θα μείνεις επικεντρωμένη στο στόχο σου για επίπεδη κοιλιά.

4. Επιτάχυνε το μεταβολισμό σου

Οι μύες καίνε θερμίδες, αλλά το λίπος απλώς κάθεται εκεί. Κάνε βάρη δύο φορές την εβδομάδα, σε μη συνεχείς ημέρες, για να σφίξεις παντού – κάτι που σίγουρα είναι καλό για την κοιλιά. Οι γυναίκες που εκτελούσαν άσκηση μυϊκής ενδυνάμωσης έχασαν περισσότερο κοιλιακό λίπος από αυτές που απλώς περπατούσαν, διαπιστώθηκε σε μελέτη από το Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνιας.

Διάβασε επίσης: 10 συμβουλές της διαιτολόγου που θα βοηθήσουν στην απώλεια κοιλιακού λίπους

Related posts

Πότε λήγουν τα καλλυντικά; Ημερομηνία λήξης για μέικ απ, μάσκαρα, κραγιόν, κρέμα προσώπου

celeb

Έχω πρόβλημα με τα κιλά μου: 3 δύσκολες καταστάσεις πώς να τις αντιμετωπίσεις

celeb

Βάζεις κρέμα ματιών το βράδυ; Κι όμως είναι λάθος!

celeb

Το μοναδικό λάδι για σώμα και μαλλιά που χρειάζεσαι το καλοκαίρι

celeb

Πώς γίνεται το ημιμόνιμο μακιγιάζ χειλιών, οι ενέσεις με υαλουρονικό οξύ και πώς θα αποκτήσεις σαρκώδη χείλη

celeb

Στέβια, καστανή ζάχαρη, ζάχαρη καρύδας κ.α.: Πώς να διαλέξω φυσικό γλυκαντικό;

celeb

Ξηρά μαλλιά: Βάζεις μάσκα αλλά δε βλέπεις αποτέλεσμα;

celeb

Πες κύμινο: Το μπαχαρικό που βοηθά στο αδυνάτισμα και την πέψη (να πώς θα το χρησιμοποιήσεις για τα οφέλη του!)

celeb

Το μυστικό μακιγιάζ των Γαλλίδων που θα διαβάσεις για πρώτη φορά

celeb