Uncategorized

Tα 5 τρόφιμα που πρέπει να φας τα Χριστούγεννα σύμφωνα με τη διατροφολόγο

1. Φιλέτο γαλοπούλας

Όπως είναι γνωστό η άπαχη πρωτεΐνη θα σε βοηθήσει να χορτάσεις δίνοντάς σου ελάχιστες θερμίδες. Συγκεκριμένα όμως, η γαλοπούλα περιέχει τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ το οποίο βελτιώνει τη διάθεση και με αυτόν τον τρόπο θα αποφύγεις το συναισθηματικό φαγητό και θα μπορέσεις να οριοθετήσεις καλύτερα τη διατροφή σου.

2. Πράσινη σαλάτα

Αρκεί να γνωρίζεις ότι ένα ολόκληρο μαρούλι σου δίνει μόλις 17 θερμίδες. Καταναλώνοντας 30 γραμμάρια φυτικές ίνες ημερησίως, μπορείς να χάσεις βάρος, σύμφωνα με διάφορες έρευνες, χωρίς να αλλάξεις τίποτα άλλο στη διατροφή σου.

3. Κάστανα ή αποξηραμένα φρούτα για παράδειγμα δαμάσκηνα

Θα τα βρεις σε αρκετά από τα γιορτινά εδέσματα (στην γέμιση της γαλοπούλας, σε κάποιο ρόλο κρέατος ή μέσα στις σαλάτες). Έχει βρεθεί πως ο λόγος για τον οποίο το στομάχι σου έχει πάντα χώρο για γλυκό, σχετίζεται με την ανάγκη σου για διαφορετικές υφές και διαφορετικές γεύσεις.

Συνδυάζοντας το αλμυρό με το γλυκό, είναι πολύ πιθανό να κατορθώσεις στη συνέχεια του γεύματος να περιορίσεις την ποσότητα του γλυκού που θα καταναλώσεις και να νιώθεις περισσότερο ικανοποιημένη και χορτάτη.

4. Ξηρούς καρπούς, ελαιόλαδο ή αβοκάντο

Τα καλά λιπαρά ενεργοποιούν το μεταβολισμό και βοηθούν σημαντικά στο αδυνάτισμα. Έχουν αρκετά καλό βαθμό κορεσμού και η κατανάλωση τους θα σε κρατήσει χορτάτη για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

5. Τυρί

Το τυρί έχει βρεθεί πως ενισχύει τις καύσεις χάρη στη μεγάλη περιεκτικότητα του σε ασβέστιο. Βέβαια, τα τυριά έχουν μεγάλη θερμιδική αξία, οπότε θα πρέπει να προσέξεις την ποσότητα που θα φας. Καλό είναι να γνωρίζεις πως σε περίπτωση που φουσκώνεις εύκολα και πάσχεις από ευερέθιστο έντερο, ιδανικά θα πρέπει να προτιμήσεις κάποιο σκληρό τυρί για παράδειγμα γραβιέρα η παρμεζάνα.

«Τις ημέρες που θα ακολουθήσουν, μετά τις γιορτές αλλά και ανάμεσα στα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά, καλό είναι να δώσεις έμφαση σε μια διατροφή πλούσια σε άπαχη πρωτεΐνη, παρόλο που μπορεί να αισθάνεσαι πως έχεις καταναλώσει αρκετό κρέας», τονίζει η Κλειώ.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: #30DayChallenge: 1 νούμερο μικρότερο μέχρι τις γιορτές με το πλάνο του SHAPE!

Στην πραγματικότητα, τα γλυκά και τα συνοδευτικά είναι αυτά που ευθύνονται περισσότερο για την άνοδο της ζυγαριάς, οπότε ενισχύοντας τις πρωτεΐνες θα έχεις καλύτερο αποτέλεσμα.

Αν κρίνεις πως μία ημέρα αποτοξίνωσης θα σε βοηθήσει ψυχολογικά να κάνεις μια καλύτερη επανεκκίνηση σε διατροφή σου, τότε μη διστάσεις να φας για μία ημέρα φρούτα, σαλάτες και γιαούρτια.

Σε κάθε περίπτωση, είναι σημαντικό να μην κάνεις υπερβολές και να μη λειτουργήσεις με βάση το όλα η τίποτα. Ο οργανισμός σου καταλαβαίνει αν θα κατανάλωσεις 7000 kcal ή 14.000 kcal!

Related posts

Πίτα με αβοκάντο σαν χριστουγεννιάτικο δεντράκι

celeb

Χάρης Γρηγορόπουλος: «Ως ηθοποιός και ως χαρακτήρας παρακαλάω να λυτρωθώ»

celeb

Σκέφτεσαι να γίνεις vegan; Ιδού 6 απαντήσεις στις βασικές ερωτήσεις σου

celeb

Μπορούμε να χρησιμοποιούμε λεμόνι στο πρόσωπο για τις σκούρες κηλίδες;

celeb

Καλώδια φόρτισης-DATA 6A 1M L01 και 2Μ Lime Successories

celeb

Τα πάνω – κάτω με τη Λασκαράκη! Χωρίς εκπομπή και εκτός ALPHA η ηθοποιός;

celeb

Τηλεοπτική ανατροπή! Ο Γιώργος Λιάγκας φεύγει από το μεσημέρι και αυτή η παρουσιάστρια αναλαμβάνει

celeb

LeBron James Shows Off The Intense Workouts He’s Doing To stay In Shape For When Basketball Returns

celeb

“Σ’ αγαπάω σου φώναξα” – Ο Πέτρος Ιακωβίδης έφτιαξε το πιο χαρούμενο video clip μέσα στην καραντίνα

celeb